Dla Was piszę

19 listopada 2012

Krem oczyszczający skórę z glinką mineralną Luvos

Demakijaż to dla mnie rytuał. Po całym dniu twarz zasługuje na delikatność. Oprócz delikatności od kosmetyków do demakijażu oczekuję skuteczności.  Z ciekawością sięgnęłam po krem oczyszczający skórę z glinką mineralną Luvos. Cenię sobie maseczki tej marki. Zastanawiałam się czy krem do mycia twarzy mnie nie rozczaruje. 

Oto jak producent przedstawia kosmetyk:
„Delikatnie oczyszcza, wygładza i rozświetla skórę. Oparty na absorpcyjnych właściwościach glinki Luvos, głęboko wnika w pory, usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Ponadto zawiera wyciąg z egzotycznej rośliny Black Cohosh, który ujędrnia skórę i łagodzi podrażnienia oraz olejek migdałowy, chroniący skórę przed przesuszeniem. Krem polecany do każdego typu cery, zwłaszcza do tłustej, zanieczyszczonej i mieszanej. Nadaje się do usuwania makijażu. Systematyczne stosowanie kremu oczyszczającego w połączeniu z tonikiem z glinką Luvos, zapewni czystą i świeżą cerę o zdrowym wyglądzie.
 Dla Vegan. Testowany dermatologicznie
Skład (INCI): Aqua, Zea Mays Oil, Sorbitol, Coco Glucoside, Loess, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Parfum**, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet almond) Oil*, Xantan Gum, Cimicifuga Racemosa Root Extract, Vaccinum Myrtillus (Bilberry) Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit extract, Acer Saccharum (Sugar Mapple) Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Alcohol*, Tocopherol, Citric Acid, Citronellol**, Linalool**.
* z kontrolowanych upraw biologicznych 
** z naturalnych olejków eterycznych"
Moja opinia:
Krem do mycia twarzy ma postać gęstego żelu o zielonkawej barwie. Pięknie pachnie. Nakładam go na lekko zwilżoną twarz. Zostawiam na chwilę i  lekko masując zmywam. Efekt?


Tak jak obiecuje producent krem skutecznie oczyszcza cerę. Glinka wnikając głęboko w pory reguluje wydzielanie sebum. Skóra po użyciu tego myjącego kremu nie jest przesuszona. Jest gładka i miękka. Do tej pory do mycia twarzy używałam naturalnych mydeł. Poznając ten oczyszczający krem muszę przyznać się do tego, że mydło poszło w odstawkę. Krem oczyszczający dla mojej mieszanej cery jest rewelacyjny. Przetłuszczające partie dobrze oczyszcza, matując je jednocześnie. Tych bardziej podatnych na przesuszenia nie wysusza. Wprost przeciwnie, łagodzi podrażnienia.


Zastanawiał mnie w składzie wyciąg z egzotycznej rośliny Black Cohosh. Rozszyfrowałam ten tajemniczy składnik. To wyciąg z pluskwicy groniastej (świecznicy). Jest to pięknie kwitnąca jesienią bylina, której kwiaty przypominają … świecę. Rozsiewa wokół siebie słodki zapach. Jest ona  wykorzystywana w leczeniu dolegliwości okresu menopauzy.  Pewnie w tym kosmetyku ma za zadanie zatrzymać upływający czas.


W mojej ocenie to kosmetyk idealny do demakijażu dla cer mieszanych i tłustych. Dobrze się go dozuje. Tubka jest miękka, praktyczna. Uważam, że jest wydajny. Kupiłam go pod koniec września. Od tego czasu używam go jeden raz dziennie do demakijażu. W tubce mam jeszcze około 1/3 kremu.  Już noszę się z zamiarem kupienia kolejnego opakowania. Ten krem w kategorii demakijaż to mój numer jeden.
Jakich preparatów używacie do mycia twarzy? Lubicie takie kremy?

39 komentarzy:

  1. mmm, brzmi całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kosmetyków Luvos znam maseczki i szampon. Ale tego kremu oczyszczającego jeszcze nie miałam. Może się na niego skuszę jak skończę te kosmetyki, które obecnie używam do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luvos mnie zachwyca. Skusiłam się także na szampon i tonik. Krem do mycia twarzy jest rewelacyjny, trafia w potrzeby skóry mieszanej.

      Usuń
  3. Ja do demakijażu używam olejków. Argnowego lub morelowego. A potem zawsze myję twarz mydłem Wild Earth (obojętnie którym). Wiem, że niektóre dziewczyny nie myją twarzy po zmyciu olejkiem. Ja czułabym się brudna. Po mydle nakładam olejek again albo shea nilotica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam takiej mietody. Oczy zmywam olejami. Wodę także muszę mieć :)

      Usuń
  4. ja również mam cerę mieszaną i ciekawi mnie ten produkt powiedz mi gdzie mogę go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na www.zdrowe-kosmetyki. pl jest również na www. bio-lady.pl

      Usuń
  5. Brzmi wspaniale ;-)
    Uwielbiam kosmetyki z glinką, a przede wszystkim samą glinkę. Właśnie ze względu na jej właściwości oczyszczające.

    Mogłabyś napisać, ile kremu znajduje się w opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny skład!
    Może być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam mieszaną cerę i bardzo chętnie sięgnę po ten produkt, jak tylko gdzieś dorwę tubkę;) Ja używam Pomady Ojca Grzegorza, dla mojego typu cery- niezastąpiona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba dam się namówić, fajnie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśłi masz taki typ cery, to warto spróbować. Myślę, że suchą cerę może przesuszyć.

      Usuń
  9. Ja mam cerę mieszaną, czyli pewnie byłby dla mnie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosuję mleczko i tonik, inne raczej sporadycznie - mam cerę suchą, obecnie nawet zbyt suchą :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi zachęcająco :) Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, muszę się zorientować, gdzie w DE można go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam kosmetyków tej firmy..

    dzisiaj u mnie na blogu słów kilka o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZięki za miłe słowa :) Kulki nie zasłużyły na takie wyróżnienie. Ot taki drobiazg ;)

      Usuń
  13. bardzo lubie kremy do mycia twarzy obecnie mam z Terra Naturi i jestem z niego zadowolona:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę go na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę koniecznie wypróbować ten krem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) Wiem, że próbowałaś innych kosmetyków tej marki. Ten, w mojej ocenie, jest rewelacyjny :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jeśli masz cerę mieszaną lub tłustą będziesz zadowolona :)

      Usuń
  17. Również używam od niedawna kremu myjącego Luvos- jestem bardzo zadowolona :) Po umyciu nim moja skóra jest miękka i gładka, a wszystkie nieczystości należycie usunięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremu nie miałam, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! :) Chciałam Cię poinformować, że zostałaś otagowana na moim blogu! Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś znalazła chodź chwilkę wolnego czasu i odpowiedziała na niego. Zapraszam Serdecznie! ♥
    http://worldofcolorr.blogspot.com/2012/11/odpowiedzi-liebster-blog.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię kosmetyki Luvos, mam skórę skłonną do przesuszeń dlatego ten krem nie da mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam cerę mieszaną z lekko świecącą strefą T i dużą skłonnością do trądziku.
    I mam pytania co do tego kosmetyku.
    Czy jako produkt z glinką jest ona w nim wyczuwalna fizycznie ?
    Jak kosmetyk sprawdza się na zaskórniki?

    Odpisz proszę, jeżeli możesz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...