Dla Was piszę

13 listopada 2014

Rose Eternelle Jardin de France

Dzisiejsza notka niech będzie moim podziękowaniem dla Reni. To dzięki niej poznałam Mon Credo.
Nie znam kobiety, która nie chciałaby pachnieć wyjątkowo. Inaczej niż wszystkie. Uwielbiam wyróżniać się zapachem. Mon Credo daje taką szansę dzięki niszowym markom.


Z Bogatej oferty Mon Credo wybrałam dla siebie wodę kolońską od Jardin de France. Rose Eternelle


Nie mogło być inaczej. Uwielbiam róże! O każdej porze roku!
Rose Eternelle to „kompozycja kwiatowa pełna kobiecości i elegancji. W sercu zachwyca nieodparty urok róży, królowej kwiatów, w towarzystwie  pudrowego irysa. Całość zamyka głęboka drzewna baza.”


Moja interpretacja zapachu:
W Rose Eternelle zamknięto wieczne piękno róży. Dystyngowane i ponadczasowe. Wymykające się definicjom. Róża w tej kompozycji  zachwyca swoją czystością. Żadnej fałszywej nuty. Nic infantylnego. Nie jest słodka. Jest świeża. 


Liść fiołka wydobywa ową świeżość. Nuta pudrowego irysa ociepla wizerunek. Nuty drzewne podkreślają charakter królowej. Ową różę przyjemnie się nosi. Zapach trzyma się blisko skóry, nie stara zdominować się otoczenia. Zwraca jednak uwagę. Rose Eternelle to królewska woń. Czuje się z nią wyjątkowo dobrze. 


Tyle o samym zapachu. Wybrałam dla siebie duży flakon o pojemności 245 ml. Prosta stylistyka.

Niestety ma jeden mankament. Nie posiada atonizera. Poradziłam sobie z tym problemem. 

A same zakupy? Zakupy w Mon Credo to ogromna przyjemność.    


8 komentarzy:

  1. No oczywiście, że nie mogło być inaczej - róża obowiązkowa :)
    Fajnie znaleźć swój zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę tam pójść i powąchać!

    Lubię różane zapachy, właśnie takie oryginalne i nieoczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łucjo miło mi i cieszę się, że jesteś zadowolona :*

    ach! róża ♥ co innego mogła wybrać miłośniczka róż ;)

    Sama z przyjemnością poznam ten zapach ;) I potwierdzam zakupy w Mon Credo są ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, róża to moja królowa :) Zakupy w Mon Credo są wyjątkową przyjemnością.

      Usuń
  4. róża nie daje łatwo o sobie zapomnieć

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...