Dla Was piszę

25 stycznia 2015

Mydło z masłem mango Nubian Heritage

Moje uwielbienie do naturalnych mydeł jest bezgraniczne.  Nie jest ono jednak bezkrytyczne. Mydło naturalne przechodzi u mnie poważne sito.  Wielokrotnie pisałam, że mydło musi być w 100 % naturalne. Mydła z EDTA odpadają w przedbiegach.  Dzięki Anuli, Autorce bloga Naturalna Zakupoholiczka poznałam mydła marki Nubian Heritage. Anula pierwsza opowiedziała o dobrych mydłach, na które warto zwrócić uwagę robiąc zakupy w iHerb. Robiąc tam zakupy na początek zdecydowałam się na dwa mydła tej marki.  Dzisiaj pierwsze z nich, mydło z masłem mango.


Na kartoniku, w którym ukryte jest mydło zawarto dużo różnych informacji.
„Rdzenni mieszkańcy lasów tropikalnych od dawna używali masła mango ceniąc go za właściwości nawilżające, uelastyczniające oraz ochronne. Już 4000 lat temu nasiona owoców mango wykorzystywana na subkontynencie indyjskim oraz w Azji Wschodniej. Ceniono masła mango za jego nawilżające działanie. Masło mango bogate jest bowiem w witaimnę E, karotenoidy oraz antyoksydanty. To one zapewniają zdrowy wygład skóry.”


Skład - 100% Vegetable Soap: Mangifera Indica (Mango) Seed Butter*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Coconut Oil* and/or Palm Oil, Theobroma Cocao (Cocoa) Butter*, Tocopherol (Vitamin E), Ascorbic Acid (Vitamin C), Honey, Cornmeal, Vegetable Glycerin, Mineral Pigment or Vegetable Color, Natural Fragrance and/or Essential Oil


Moja opinia:

Kobaltowy kartonik skrywa dużą jasnożółtą kostkę mydła. Waży ona 141 g. Wbrew pozorom duża kostka jest poręczna i dobrze wyprofilowana. Pasuje do ręki. Pierwszą cechą tego mydła, która przykuwa uwagę jest zapach. Mydło przepięknie pachnie. Owocowo, świeżo, lekko cytrynowo.  W połączeniu z wodą daję gęsta, aksamitną pianę. Przyjemnie się go używa. Nie wysusza skóry. Czytając skład tego mydła nie można go podejrzewać o to, że mogłoby wysuszać. Bogactwo maseł czyni je mydłem nawilżającym. Mamy w składzie przecież masło mango, masło shea, masło kakaowe i olej kokosowy. Barwę zawdzięczamy naturalnym barwnikom. 


Ważne jest także to, że jest to twarde mydło. Na mydelniczce nie rozmięka. Muszę przyznać, że mam wielką ochotę na inne mydła tej marki. Mydło kosztuje około 3,5 USD. To dobra cena za dużą kostkę.  Może znacie już mydła Nubian Heritage? A może jakieś inne mydlane cudeńka wypatrzyłyście w iHerb?


20 komentarzy:

  1. Miałam to mydełko:) Rzeczywiście pięknie pachnie!!! Zgadzam się z wszystkim, co napisałaś:)
    I warto jeszcze dodać, że mydła NH są bardzo wydajne:)
    Z Nubian Heritage stosowałam jeszcze to czarne afrykańskie - też polecam zdecydowanie.
    W kolejce do stosowania czeka jeszcze to kokosowe. Ale mam za dużo innych mydeł otwartych - zatem na to muszę poczekać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne afrykańskie także mnie kusi. Mam jeszcze z kadzidłem i mirrą. Ten zapach ! Coś pięknego. Masz rację, ao wydajności nie pisałam. Uzywam od początku stycznia i długo jeszcze będzie z nami.

      Usuń
  2. Mydełko pięknie wygląda i, zgodnie z Twoją opinią, jest dobrej jakości. Już czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hura! Fajnie, że polubiłaś *: bardzo się cieszę!
    To naprawdę świetne mydła, nie można się im oprzeć :)
    Ja wzięłam ostatnio balsam do ciała nubian heritage - zobaczymy, czy równie fajny co mydła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło byc inaczej :) Skład bez zarzutu. Właściwości także i ten upojny zapach. Muszę przyznać, że kusi mnie czarne afrykański i kokosowe ;)

      Usuń
    2. Kokos i papaja jest troche bardziej miękkie, trochę mniej wydajne. Ale super! Czarne boskie. Bierz oba :D
      Ja się czaje na marchewkowe :D

      Usuń
  4. Mydełko wydaje się fantastyczne i pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne mydełko. Z pewnością będzie moje w tym roku. Już wyobrażam sobie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kuszące!

    Odkładam zakupy na iHerb i odkładam, ale nie wyjdzie mi to na dobre, bo przez Was ciągle rośnie mi lista tych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne mydełko! Muszę koniecznie poznać mydła tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd mydelniczka?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam, kocham i jestem uzależniona

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...