Dla Was piszę

24 lutego 2015

Balsam do rąk i ciała grejpfrut i geranium Avalon Organics

Na kosmetyki marki Avalon Organics zwróciła mają uwagę nasza nieoceniona w wynajdowaniu kosmetycznych perełek Anula. Poznaję dopiero kosmetyki tej marki. Chciałabym dużo z nich poznać. Poznawanie marki proponuję rozpocząć  od Balsamu do rąk i ciała Grejpfrut i geranium. Sporadycznie sięgam po balsamy do ciała. Zupełnie inaczej jest z kremami do rąk. Tych zużywam ogromne ilości. Butla z pompką o pojemności 340 g z napisem do rąk musiała znaleźć  się w moim jednym z pierwszych iherbowych koszyków.


Od producenta dowiadujemy się:
„Olejki eteryczne z geranium oraz  z grejpfruta, aloes, witamina E, beta-glukan odmładzają oraz nawilżają skórę. Olej z krokosza barwierskiego , olej kokosowy i masło shea  przywracają równowagę lipidową Twojej skóry oraz długotrwale nawilżają. Beta-glukan z owsa nadaje skórze miękkości.
Inci: Aqua (water), aloe barbadensis leaf juice(¹), glycerin, carthamus tinctorius (safflower) seed oil(¹), glyceryl stearate SE, stearic acid, avena sativa (oat) bran(¹), beta-glucan(¹), butyrospermum parkii (shea butter)(¹), barosma betulina leaf oil, citrus aurantium dulcis (orange) peel oil, citrus grandis (grapefruit) peel oil, cocos nucifera (coconut) oil(¹), geranium maculatum oil, linum usitatissimum (linseed) seed oil(¹), olea europaea (olive) fruit oil(¹), persea gratissima (avocado) oil(¹), arginine, bisabolol, caprylic/capric triglyceride, cetyl alcohol, potassium hydroxide, sodium hyaluronate, sodium stearoyl glutamatte, stearyl alcohol, tocopheryl acetate, xanthan gum, benzyl alcohol, potassium sorbate, sodium benzoate, citral, citronellol, geraniol, limonene, linalool.
(¹)certyfikowane organiczne składniki


Moja opinia:
Tak jak wspomniałam na wstępie balsamy do ciała nie są moją domeną. Do ciała najczęściej używam maseł bądź olejów. Balsam ten kupiłam z myślą o dłoniach. A tak konkretnie to butlę z pompką postanowiłam zabrać do pracy. Łatwa i higieniczna aplikacja. W pracy myję ręce wielokrotnie. Woda jest mocno chlorowana. Nie służy to dobrze moim dłoniom.
Balsam przypadł mi do gustu od pierwszego użycia.  Pięknie pachnie. Grejpfrut złamany kwiatowym geranium. Lekka konsystencja szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy. Ideał do wielokrotnej aplikacji w ciągu dnia. Bardzo dobrze nawilża.


Pisząc o tym balsamie koniecznie trzeba przyjrzeć się składnikom. Oleje (z krokosza barwieńskiego, olej kokosowy, olej z awokado, oliwa z oliwek, masło shea), olejki eteryczne o cytrusowej nucie zapachowej tworzą wyjątkowo dobry zestaw w pielęgnacji skóry. Do tej pory nie używałam kosmetyku, który zawiera beta-glukan.  Tajemniczy beta-glukan to główny komponent nieskrobiowej frakcji polisacharydowej owsa. Wywołał on duże zainteresowanie nie tylko z powodu korzystnego wpływu na gospodarkę lipidową i węglowodanową, ale również z uwagi na podobieństwo swoich cech strukturalnych do własności kwasu hialuronowego, odpowiedzialnego za sprężystość skóry. Ma on właściwości silnie nawilżające, jak również uważa się, że w połączeniu z innymi składnikami przyczynia się do procesu gojenia się skóry.

Używając tego balsamu do jedynie do rąk (praca) nie umiałabym w pełni ocenić jego właściwości.  Tydzień temu zabrałam balsam do domu, aby wypróbować na ciele. Muszę przyznać, że balsam zachwycił mnie. Skóra najpierw nabiera delikatnego zapachu. Balsamu bardzo przyjemnie się używa. Nie bieli on skóry, dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania.  Przez ponad dwa miesiące zużyłam około połowę opakowania. Zapragnęła balsamu pachnącego ylang-ylang.  Jeśli zdecydujecie się na kupno balsamów do rąk i ciała Avalon Organics z pewnością będziecie czytać skłądy. Na stronie iHerb funkcjonują jeszcze stare składy, w których możemy znaleźć silikony. Nowa formuła jest przyzwoita.

Zaciekawiłam Was balsamami Avalon Organics?


20 komentarzy:

  1. musi pięknie pachnieć, mam na niego wielką ochotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach. Nie jest nachalny, ale jest wyrazisty. Grejpfrut złamany kwiatowym geranium.

      Usuń
  2. miałam z tej firmy serum z witamina C bardzo zreszta fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo, uwielbiam takie zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi niesamowicie.. z marki miałam szampon, ale nie powalił mnie akurat;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twoja recenzję. Z szamponem się wstrzymałam.

      Usuń
    2. Ja kocham ich szampon cytrynowy, ale jest silnie oczyszczający - nie dla Was :D
      Całkiem fajny był też właśnie z grejfrutem i geranium, odżywka rozmarynowa tez przyjemna.
      A ta ich flagowa seria włosowa z biotyną to porażka....

      Usuń
    3. Na odżywkę rozmarynową mam ochotę. Szampon silnie oczyszczający od czasu do czasu też się przyda.

      Usuń
  5. Łucjo zaciekawiłaś i to jak. Fajny skład i zapach, kuszący produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zaciekawiłam. To dobry balsam do rąk i ciała. Czuję, że z tymi balsamiami zostanę na bardzo długo.

      Usuń
  6. *: *: *:
    :))))
    Powiem Ci, że te ich balsamy do rak strasznie mnie pociągają! Ale miałam obawy co do możliwości zużycia takiej ilości kiedykolwiek.... Planuję jednak zakupić przy okazji buteleczkę i postawić w łazienkę obok mydła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też myślałam, że taka wielka butla to na rok mi wystarczy. Stoi sobie w pracy i ok. Dziś w domu odpalam balsam ylang.

      Usuń
  7. Mnie także zainteresowała marka Avalon Organics.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak mało kosmetyków tej marki jest u nas dostępnych.

      Usuń
  8. Balsamów do ciała używam bardzo rzadko. Podobnie jak Ty preferuję masła i oleje. Jednak do rąk taki balsamik by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale sie sprawdza. Ale ten balsam tak mnie urzekł, że postanowiłam spróbować innej wersji zapachowej.

      Usuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...